烦鱼精

My Funny Valentine - 小野リサ

Sailorsheavenmusic:

My Funny Valentine

sweet comic valentine
甜蜜可爱的情人
You make me smile with my heart
你让我会心的微笑
Your lips are laughable
看着你我就忍不住微笑
Unphotographable
相机也拍不出你的美
Yet you're my favoring work of art
你是我最喜爱的艺术品
Is your figure less than Greek
你瘦弱的身材不像个希腊人
Is your mouth a little weak
你的嘴唇有些单薄
When you open it to speak
当你开口说话的时候
are you smart
你应该很聪明的吧

But don't change a hair for me
但是不要为我改变哪怕是一分一毫
Not if you care for me
否则你就不是真的在意我
stay little valentine stay
留下吧,我的小情人,留下吧
Each day is valentine's day
那样的话每一天都是情人节

Is your figure less than Greek
是你的风姿还不如希腊雕像吗
Is your mouth a little weak
是你的嘴流露出一丝软弱吗
When you open it to speak
当你开口说话时
are you smart
你是聪明的吗
But don't change a hair for me
但是不要为我改变哪怕是一分一毫
Not if you care for me
否则你就不是真的在意我
stay little valentine stay
留下吧,我的小情人,留下吧
Each day is valentine's day
那样的话每一天都是情人节



评论

热度(2)