烦鱼精

And Then You - Greg Laswell

海威:

今天无意中发现这首非常动听的美国民谣

Greg laswell 的嗓音低沉,富有磁性,浅吟低唱中透漏着哀伤,落寞。

爱情,总是爱情,所有的音乐的主题。


How my thoughts they spin me round,

How my thoughts they let me down,

How my dreams they spin me round,

How my dreams they let me down,

Then there's you

Then there's you

萦绕在我脑海里的思绪让我迷茫,

萦绕在我脑海里的思绪让我失望,

我的梦想让我迷茫

我的梦想让我失望

然后是你 

然后是你

是你

一直是你!



评论

热度(2)